Gevestigd op Woonboulevard Poortvliet
  • 5.000 m2 winkeloppervlakte
    Met een showroom van ruim 5.000 m2 en honderden artikelen op voorraad is WoonOutlet 07 de plaats waar je moet zijn als je op zoek bent naar de meubels van je dromen. Van meubels voor de woonkamer en slaapkamer tot bijpassende accessoires: WoonOutlet 07 heeft het allemaal!
     
  • Direct meenemen
    Alles wat in WoonOutlet 07 op voorraad is, kun je meteen mee naar huis nemen. Wel zo handig!
     
  • Lage prijzen
    WoonOutlet 07 staat garant voor lage prijzen door grootschalige inkoop en het aanbieden van restpartijen. Zo vind je altijd wat je zoekt, maar dan tegen een gereduceerd tarief!
     
  • 1 jaar garantie
    Op al je aankopen bij WoonOulet 07 geldt een garantie van 1 jaar.
     

Veelgestelde vragen

  • Kan ik bestellen vanuit het buitenland?

    Dat kan zeker. Via onze website kun je bestellen vanuit Nederland en België. Wil je bestellen vanuit een ander land, neem dan contact op met onze klantenservice. Zij helpen je graag verder.

  • Hoe weet ik of mijn bestelling gelukt is?

    Na het plaatsen van een bestelling ontvang je een automatische bevestigingsmail. In deze mail vind je een overzicht van de producten die je hebt besteld en aanvullende informatie over je bestelling. Heb je deze mail niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

  • Kan ik een bestelling annuleren?

    Ja, annuleren is mogelijk. Dat kan binnen 24 uur na het plaatsen van een bestelling, tenzij de bestelling al naar je onderweg is.

  • Wat is de status van mijn bestelling?

    De status van je bestelling kun je online controleren. Vul je klantnummer en ordernummer hier in en je ziet wat de orderstatus is van de producten die je hebt besteld. De verwachte leverdatum kun je 1 à 2 weken van tevoren zien en 48 uur voor levering wordt het tijdvak van levering aangegeven.

  • Hoe werkt retourneren?

    Een bestelling die je hebt ontvangen via PostNL, kun je ook met PostNL terugsturen. Is je bestelling door de bezorgservice afgeleverd, dan moet je voor een retour een afspraak maken. Volg de stappen op het retourformulier voor een juiste afhandeling van het retourneren van een bestelling.

  • Kan ik cadeaukaarten online inleveren?

    VVV-bonnen en papieren cadeaubonnen kunnen alleen in de showroom worden ingeleverd. De digitale cadeaukaart van Woonboulevard Poortvliet kan wel online worden ingewisseld.

  • Kan een zelfmontage-artikel worden gemonteerd?

    Dat is mogelijk tegen meerprijs. Deze prijs is voor ieder artikel anders. Via onze klantenservice kun je hiervoor een offerte opvragen.

  • Kan ik in termijnen betalen?

    Het is mogelijk om in termijnen te betalen bij Woonboulevard Poortvliet. Hiervoor werken we samen met www.santander.nl. Daar vind je meer informatie over het betalen in termijnen.

  • Hoe zit het met de laagste prijsgarantie?

    Wij bieden altijd de laagste prijsgarantie. Mocht je binnen drie weken na aankoop een product ergens anders goedkoper zien, dan krijg je het prijsverschil terug. Hier zijn wel een aantal voorwaarden aan verbonden.

  • Nemen jullie mijn oude meubels mee?

    Dat kan! Hiervoor vragen we per meubel een kleine bijdrage. Jouw oude meubels krijgen dan een nieuw leven bij het Leger des Heils. Let op: geef dit van tevoren aan ons door en zorg ervoor dat het meubel gedemonteerd klaar staat.