
1. Contact opnemen
Heeft u vragen, opmerkingen of hulp nodig bij uw bestelling? Onze klantenservice helpt u graag verder.
Postadres: Paasdijkweg 33, 4693 RE Poortvliet
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur
E-mail:
Telefoon:
Website: www.woonoutlet07.nl
2. Onze klachtenprocedure
Wij doen ons uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over onze service of een product. In dat geval kunt u een klacht indienen via de onderstaande procedure.
2.1 Hoe dien ik een klacht in?
- Dien uw klacht bij voorkeur schriftelijk in via e-mail of post.
- Vermeld altijd uw naam, adres, bestelnummer en een duidelijke omschrijving van de klacht.
- U ontvangt binnen 2 werkdagen een bevestiging van ontvangst.
2.2 Behandeling en doorlooptijd
Na ontvangst van uw klacht streven wij ernaar deze binnen 14 kalenderdagen inhoudelijk te behandelen. Als de afhandeling meer tijd vraagt, wordt u hierover ge�nformeerd met een indicatie van de verdere termijn.
2.3 Wat als we er samen niet uitkomen?
Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht, kunt u deze voorleggen aan een onafhankelijke geschillencommissie:
- Geschillencommissie Thuiswinkel
Postbus 90600, 2509 LP Den Haag
Website: www.degeschillencommissie.nl - Europees ODR-platform (voor grensoverschrijdende klachten)
Website: ec.europa.eu/consumers/odr
Voorwaarden voor geschillenbeslechting zijn afhankelijk van het type klacht en het product. Raadpleeg hiervoor de websites van de betreffende instantie.